2017. április 2., vasárnap

Jimmy él!


Basszus, ez működik! Miután már-már minden hajbeültetéssel kapcsolatos dolgot elfelejtettem, rohamosan elkezdett nőni a hajam. Nagyon tetszik! Annyira, hogy egyre többet nézegetem magam a tükörben, ami rám nem volt jellemző. Végre valami pozitív változás, annyi negatív után, amit a korosodás okoz. Például, hogy borotválnom kell a fülemből a szőrt(!) és soha nem volt szőrös a hátam, de nő a szőr rajta, az orromból kinövő szőrökről nem is beszélve, a hajam meg hullik, erre most jön végre valami pozitívum, és nem kell magam leírni, hogy OK, ez van, el kell fogadni, öregszem. 

Nyilván nem fogom festetni a hajam, meg ilyenek. Aminek jönnie kell, az jöjjön, de most nagyon jól érzem magam a bőrömben. Azt gondolom, hogy szerintem van az a szint, amikor egy ember egy darabig próbálja magát tartani, aztán ha nem megy, akkor elengedi magát és utána már olyan nehéz visszajönni. Pláne egy bizonyos kor felett, amikor inkább egyszerűbb beletörődni és elfogadni, hogy például meghíztunk, betegesek lettünk, nem hajlik már úgy a testünk, stb.

Az egészséges élet 40 éves kor felett kezdődik!
Én ezzel a műtéttel - illetve ennek hatására - egy életmódváltást is elindítottam. Jobban odafigyelek a mozgásra, kajára, öltözködésre. Nem gondolom azt, ahogy a kor előrehaladtával változunk, nekünk el kell engedni magunkat és elfogadni a változásokat. Az egészséges élet 40 éves kor felett kezdődik! :-)

Viszont a vertex részen lévő kopaszodásom nem zavart eddig, mert úgysem láttam, de mivel már körülötte olyan szépen bedúsult a hajam, így már zavaró lett.  Ezért előjegyeztem magam a HairHungary Klinikán még egy körre, de ezúttal elég lesz egy nap is, és ha minden igaz, akkor jut még haj előre is, hogy egy kicsit dúsítsunk rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése