2016. április 18., hétfő

A műtét előtt

Sajnos konzultációra nem volt lehetőségem elmenni, mert nem voltunk Magyarországon, de rugalmasak voltak az orvosok, mert megelégedtek azzal, hogy fotókat küldtem el e-mailen.

Annyira szerencsétlenül jött ki az időpont, hogy előtte való nap pont egy céges bulit tartottunk a magyar csapattal, amire már egy alapos ivászatra lehetett számítani. A műtéti tájékoztatón az volt, hogy előző nap délutántól már az alkohol fogyasztása nem javasolt, de kíváncsi voltam, hogy esetleg egy-egy pohár bor még belefér-e, de Ildikó tájékoztatott, hogy szigorúan tilos. Ezért kénytelen voltam hősiesen végig böjtölni az estét.

Késő este értem haza, és mondanom sem kell, hogy nagyon izgultam, hogy mi vár rám másnap, ezért igen nehezen aludtam el. Konkrétan annyira sikerült húznom az alvást, hogy 3 órát bírtam aludni, de úgy voltam vele, hogy majd alszom a műtét alatt, hiszen másoktól is azt olvastam, hogy tudtak aludni.

Holnap indulok... most már nincs visszaút!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése